30 stycznia, 2010

Wyróżnienie.

Niezmiernie się ucieszyłam, gdy zajrzałam do Boniusi, a tam czekało na mnie wyróżnienie! Ba, nie jedno ale cały pakiet. ;)
Ogromnie mi miło, że moja mała twórczość może się podobać i jest nagradzana ;)

Zatem Boniusiu jeszcze raz przesyłam do Ciebie WIELKIE DZIĘKUJĘ! :)



I choć wybór mam trudny, bo jest tyle pięknych i twórczych blogów, zdecyduję się na przesłanie wyróżnień Nurrguli, za moc pięknych kamieni i opowieści o nich oraz Madzi, która robi śliczne kolczyki i próbuje scrapbookingu ;)

5 komentarzy:

  1. Ojacie, dziękuję pięknie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za udział w moim candy! Nowa zabawa wkrótce! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo !!! Serafinko dziękuję Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby śmiały się pisanki,
    uśmiechały się baranki,
    mokry Śmigus zraszał skronie,
    dużo szczęścia sypiąc w dłonie
    z okazji Świąt Wielkanocnych
    Smacznego jajka i mokrego dyngusa życzy Julia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń